Три ценни съвета как да отслабнем бързо и трайно

191
Бързо отслабване без риск

Скъпи дами, най-вероятно много от вас са попадали в онази ужасна ситуация, в която се чувстваш притисната между излишните килограми и тоталната липса на воля. В този момент, обикновено започваме да ровим из интернет за полезни съвети, измъчващи организма диети и мнения на други като вас.

Истината е обаче, че повечето диети ще ви накарат да се чувствате гладни, неудоволетворени и лишени от енергия.

Затова в тази статия ще ви предложим 3-степенен план, който ще ви помогне да отслабнете бързо, трайно и здравословно.

Описаният по-долу план цели да:

  • намали апетита ви значително,
  • да ви откаже от вредното гладуване,
  • да подобри метаболизма ви.

Стъпка 1. Откажете се от въглехидратите и бялата захар.

Първата и най-важна стъпка от плана е да кажете “НЕ” на въглехидратите и бялата захар. По този начин, вместо да изгаря въглехидрати за енергия, тялото ви започва да гори натрупаните мазнини.

Друга полза от редуциране приема на въглехидрати е, че това понижава нивата на инсулина, позволявайки на бъбреците да изхвърлят излишните натрий и вода от тялото ви. Това намалява подуването и ненужното тегло.

Стъпка 2. Започнете да приемате храни, които ще забързат метаболизма ви.

Всяка едно от вашите ястия трябва да включва източник на протеин, източник на мазнини и зеленчуци с ниско съдържание на въглехидрати.   Конструирането на храненията по този начин автоматично ще доведе до прием на въглехидрати в препоръчителния диапазон от 20-50 грама на ден. Сигурни източници на протеини са: Ø  Месо: говеждо, пилешко, свинско, агнешко и другиØ  Риба и морски дарове: Сьомга, пъстърва, скариди и другиØ  Яйца: Цели яйца с жълтък са най-добри

Зеленчуци с ниско съдържание на въглехидрати са:

  • броколи
  • карфиол
  • спанак
  • домати
  • зеле
  • брюкселско зеле
  • маруля
  • краставица

Прочетете повече за храните приятели на метаболизма.

Стъпка 3. Започнете да спортувате 2-3 пъти/седмично.

Третата стъпка е да започнете редовни кардио тренировки (бягане, бързо ходене) или вдигане на тежести.

Проучванията върху нисковъглехидратните диети и режими на хранене показват, че кардио упражненията или тежестите по 2-3 пъти седмично ще забързат процеса на отслабване като междувременно ще ви помогнат да стегнете мускулатурата си.