Видове Интернет реклама и техните особености

Текстови линкове и банери

Текстовият линк може да представлява кратко описание на сайта или името на компанията. Този вид Интернет реклама е много ефективен. Представя се посредством даден уеб сайт, като внимателно се избира целевата аудитория. Лесно забележим е от потребителите. Текстовият линк е по-евтин от банера.

Банерите също имат доста предимства. За разлика от текстовите линкове, те имат по-голям процент кликания, тъй като винаги привличат вниманието на потребителите, особено плаващите банери.

Най-добре за цялостното ви представяне в мрежата е да заложите на Интернет реклама, която е комбинация и от двете, тъй като всеки потребител харчи финансовите си средства по различен начин. Едни търсят покупка на момента и текстовият линк насочва посланието към тях, а други си правят планове за такава в близко бъдеще и за тях е добре да разчитате на банер рекламата.

Имейл маркетинг

Той е един от най-евтините и бързи начини за Интернет реклама. Най-често се изпращат писма до определена група хора, като разбира се целта е онлайн рекламата. Рекламни съобщения могат да се поставят в края на имейлите, изпратени от потребителите. Това е така наречения e-mail footer.

Платени материали

Платената статия е друг вид Интернет реклама. Чрез нея всеки рекламодател има възможност да представи услугите или продуктите по-обстойно, които предлага. Статията може да има и хипер връзка към съответния сайт.

Платена реклама в Google /Google Ads/

Това е един от най-ефективните начини за Интернет реклама. Използва се търсачка в най-посещаемата Гугъл или други Интернет мрежи, а самото търсене се осъществява по определени ключови думи/фрази. Заплащането зависи от броя на кликанията върху рекламното съобщение и от нишата.

Една много атрактивна е анимираната реклама, която се забелязва от всички потребители. Тя може да включва картинка, видео, както и звук.

Напоследък все повече се налага партньорския маркетинг (affiliate marketing), който е доста интересен начин за Интернет реклама и онлайн PR. При този тип рекламодателят предоставя банери или линкове на даден уеб сайт, който промотира услугите или продуктите на съответния сайт.

Още по темата

Последно

Как да инсталирате и поддържате климатик

Всеки иска температурата вкъщи да е приятна - не твърде гореща или студена. Домашният климатик ще ви помогне да регулирате температурата в апартамент от...

Спортно облекло за всекидневна употреба

Казват, че правилата в модата са създадени, за да бъдат нарушавани, но не винаги нарушаването им е в наша полза. За да сте интересни...

Какво задължително да вземете с вас на почивка?

Дълго чаканата почивка наближава и искате да вземете точно това, от което имате най-голяма нужда. Именно затова в днешната статия ще ви помогнем да...